6097731609 |
Sumem Talents V |
2019-2020 |
Formació interna de centre. Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
30/10/2019 - 19/5/2020 (30 hores) de 15:45h a 18:30h |
|
INS Samuel Gili i Gaya |
|
c. Ton Sirera, s/n (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Promoure la diversificació curricular i metodològica. Fomentar el treball per projectes per afavorir els talents individuals (Projecte transversal) i el treball per àmbits (Projecte d'àmbit).
|
| |
Objectius |
1. Millorar el rendiment acadèmic de l'alumnat.
2. Fixar pautes de treball que garanteixin la millora en la competència saber viure i conviure dins i fora de l'aula.
3. Aplicar estratègies metodològiques diversificades.
4. Construcció col.lectiva del conexiement a partir d'interessos i motivacions personalitzades.
5. Mostrar la transvesalitat dels cotinguts curriculars i fer-ho d'una manera significativa i funcional.
6. Utilitzar els recursos que ofereix l'entorn i la ciutat com a font d'aprenentatge.
7. Aprendre a fer un bon ús de les noves tecnologies i saber-les aplicar.
8.Millorar el mecanisme d'avaluació de les competències.
|
| |
Continguts |
Fase d’autodiagnosi: Concreció dels objectius, detecció de les necessitats, donar resposta a la situació que volem plantejar.
Fase de planificació:
Crear grups de treballs per cursos per tal de concretar metodologies, procediments i rúbriques d’avaluació
Fase de construcció i experimentació: A partir d’un incentiu ens plantegem passar de l’aprenentatge invisible a l’aprenentatge concret
Fase d’avaluació: Anàlisi del Projecte en relació amb l’objectiu que garanteix la seva idoneïtat i desenvolupament. Crear rúbriques que permetin validar els diferents objectius amb les diferents competències bàsiques del currículum.
|
| |
Formador/a |
Iolanda Dolcet
|
| |
Avaluació |
Transferència:
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques planificades en relació amb l'aprofitament.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de l'Institut Gili Gaya de Lleida
|
| |
E-mail |
c5988358@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
30/10/2019 |
1545 |
1730 |
Sessió 2 |
dimecres |
13/11/2019 |
1545 |
1730 |
Sessió 3 |
dimecres |
27/11/2019 |
1545 |
1730 |
Sessió 4 |
dimecres |
11/12/2019 |
1545 |
1730 |
Sessió 5 |
dimecres |
08/01/2020 |
1545 |
1730 |
Sessió 6 |
dimecres |
22/01/2020 |
1545 |
1730 |
Sessió 7 |
dimecres |
12/02/2020 |
1545 |
1730 |
Sessió 8 |
dimecres |
11/03/2020 |
1545 |
1730 |
Sessió 9 |
dimecres |
15/04/2020 |
1545 |
1730 |
Sessió 10 |
dimarts |
19/05/2020 |
1545 |
1830 |
|
| |